Skip to main content

Ik ben overgestapt met nummerbehoud. Ik zou een nieuwe simkaart moeten ontvangen, maar die is nooit aangekomen.

Nu is mijn oude simkaart uitgeschakeld, dus een e-sim aanvragen werkt niet omdat ik een sms moet ontvangen.

Hoi @H Vis 

Ik zou zeggen ff 0800-0402 bellen zodat de klantenservice je verder kan helpen. Of even een bezoek brengen aan een KPN winkel. 


Hi @H Vis, welkom hier. 

Ik heb het vermoeden dat je het abonnement hebt besteld met een e-sim, in dat geval dien je deze nog te activeren, op onze Kennisbank kun je lezen hoe je de e-sim activeert. Is dit niet het geval, bel dan inderdaad met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat he even weten of het is gelukt? 


Hi @H Vis, welkom hier. 

Ik heb het vermoeden dat je het abonnement hebt besteld met een e-sim, in dat geval dien je deze nog te activeren, op onze Kennisbank kun je lezen hoe je de e-sim activeert. Is dit niet het geval, bel dan inderdaad met ons. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Laat he even weten of het is gelukt? 

 

KPN heeft nooit iets laten weten over een esim. geen emails en geen brieven. Alleen een smsje dat mijn nummer wordt overgezet naar KPN.


KPN heeft nooit iets laten weten over een esim. geen emails en geen brieven. Alleen een smsje dat mijn nummer wordt overgezet naar KPN.

@H Vis In de ideale situatie wordt er tijdens het afsluiten gevraagd of je e-sim of fysieke kaart wilt. Of als je het zelf hebt afgesloten via de site, heb je die vraag ook gekregen. Je had het ook in je bevestigingsmail kunnen terug vinden;

Maar joh, het is gebeurd en het belangrijkste is dat het opgelost wordt. Als extra tip ter aanvulling wil ik geven om langs een KPN winkel te gaan. Dan krijg je meteen een werkende SIM kaart mee. Telefonisch wordt die verstuurd en dat kunnen wat dagen overheen gaan.


@H Vis, ik adviseer je in deze situatie om even met ons te bellen. Dat is ook het snelste. Eventueel met een ander telefoon. Dan kan een collega specifiek meekijken en indien en indien nodig alsnog een simkaart opsturen. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Reageer