Skip to main content

Hallo,

wij zijn beiden overgestapt naar mobiel hussel 2020 onbeperkt bellen. Mijn nummer staat goed vermeld incl de korting en die van mij vrouw staat nog op het oude abonnement. Krijg ik nu voor elke mobiele nummer 5 euro korting?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @fesalomons!

Ik kijk graag voor jullie na hoe het zit :slight_smile: Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag beide mobiele nummers waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Ik heb in mijn profiel de beide nummers vermeld die in KPN totaal meedoen. 

 

Dank voor reactie.

Frits


Bedankt @fesalomons!

Ik zie dat beide nummers een contract hebben dat op 2 april in is gegaan en zie dan ook 2 keer een Hussel 2Gb en onbeperkt bellen staan. Een oud abonnement zie ik niet terug, Waar zien jullie dit nog staan?

Het abonnement dat jullie nu gekozen hebben, heeft een korting van €2,50 en niet van €5,-. Die korting zie je niet terug in MijnKPN, maar zou wel op jullie factuur moeten verschijnen :slight_smile:


Dank voor je reactie, Volgens mij zou onderstaande abonnement ook 2,50 korting moeten hebben toch?  En dus ook 15 euro per maand moeten zijn toch? 

Abonnement  06-***

  • Kosten per maand
    • Hussel 2 GB en onbeperkt bellen/sms€ 25,00€ 17,50
    • Korting + 2 GB extra
  • Totaal€ 17,50

Ik zie deze gegevens in mijnKPN

 

groet,

Frits


Hmm, ik zie de korting er bij staan, maar die lijkt pas vandaag te zijn toegevoegd. Kan zijn dat er enige vertraging op is getreden bij het verwerken van alle voordelen, het staat nu in ieder geval helemaal goed! Zie je dit zelf ook terug nu? :slight_smile:


Maja,

 

Nu is het helemaal goed. Dank voor je reacties. TOP


Helemaal super! Graag gedaan :blush: