Skip to main content

Per vandaag zou mijn abonnement (ik ben van T-mobile overgestapt naar KPN) actief worden. Echter, kan ik op dit moment nog steeds niet bellen/gebeld worden en internet werkt ook niet. Ik heb mijn simkaart reeds geactiveerd en het toestel opnieuw opgestart, werkt ook niet. Contact met een kpn medewerker online (via de chat) is onmogelijk en ik kan deze week niet weg thuis, dus zit ik vast aan online hulp. Is er iemand die mij z.s.m. verder kan helpen? 

Hallo @Desireen92 

 

Volgens mij is het zo, dat je moet wachten tot je t-mobile sim geen bereik meer heeft, en vervolgens pas de KPN sim installeren of plaatsen in het toestel. Eerder zal het niet gaan werken.


Dank voor uw reactie. T-Mobile werkt al niet meer vanaf 30 juni … Dus ook dat kan het probleem niet zijn.


Hallo @Desireen92, lastig natuurlijk als je geen gebruik kunt maken van jouw mobiele abonnement. Als het goed is, heb je ook een e-mail ontvangen over op welke datum bij KPN jouw nieuwe abonnement ingaat en per wanneer het mobiele nummer wordt overgezet. 

Is jouw mobiele abonnement inmiddels al werkend?Â