Skip to main content

Hoi, ik heb afgelopen weekend een samsung a52s via de mediamarkt besteld met een abbonnement. Dit abbonnement liep eerst bij Ben maar heb ik over laten zetten naar KPN. Omdat ik al bij jullie klant ben met tv en internet. Nu krijg ik van jullie een email met actie van een galaxy smartwatch of earbuds. Sinds mijn abbonnement pas overschakelt wordt in april vraag ik mij of ik hier nog gebruik van kan maken? 

Goedemiddag! Begrijpelijk dat je dan ook van de actie gebruik wilt maken. Ik kan de actie in mijn systemen zo snel niet terugvinden, maar ik weet dat de mails ook verwijzen naar de actievoorwaarden. Daar staat waar je aan moet voldoen om voor de actie in aanmerking te komen. Als de actie via ons loopt bijvoorbeeld is het vaak zo dat het toestel ook bij ons gekocht moet zijn. Als de actie via Samsung loopt gaat het vaak ook via bepaalde verkopers, maar op hun promotiepagina kan ik niks over de A52S vinden. Er is wel een cashback actie bij ons, maar die geldt dus alleen als het toestel bij KPN zelf is gekocht. 

Mocht je in de actievoorwaarden van de mail geen duidelijkheid kunnen krijgen, heb je voor mij dan een foto van de mail (met je privégegevens onduidelijk gemaakt) en/of een link naar de actiepagina? Dan speur ik mee. 🙂


Hoi Sanne

Ik heb voor de zekerheid even een screenshot gemaakt!

 


Bedankt voor je screenshot @E.muld, ik ben ook even voor je op zoek geweest maar heb de actie zo niet kunnen vinden. Nou kan het soms zijn dat wij daar geen zicht op hebben en dat dit een persoonlijke aanbod is.

Wat ik wel met enige zekerheid kan zeggen is dat je deze actie niet bovenop je bestaande mediamarkt bestelling zal komen. Om hiervoor in aanmerking te komen zul je die bestelling het beste kunnen annuleren en de stappen uit de mail kunnen doorlopen en/of ons even bellen op 0800-0402.
Onze collega's kunnen je hier meer over vertellen en eventueel de bestelling met je plaatsen.


Hi Thomas, dankjewel voor je zoektocht.

Ik heb de telefoon al binnen dus de bestelling annuleren zal helaas niet gaan. Daarbij kreeg ik gisteren een mail van kpn dat de actie nu verlopen is. Jammer. Maar toch bedankt voor het meedenken!