Skip to main content

Ik heb een probleem met kpn momenteel en vroeg me af of jullie hier naar kunnen kijken.

Ik heb een mobiel abo aangevraagd met overstap en nummerbehoud van mijn tele2.

 

Ik ben lang klant geweest bij kpn tot ik om een of andere reden niet meer kon verlengen 2 jaar geleden.

Ik ben toen overgestapt naar tele2, maar ben hier niet tevreden over.

 

Inmiddels kon ik alweer verlengen bij tele2, maar wilde graag terug naar kpn.

Ik heb toen contact gezocht met de klanten service van kpn om te kijken of ik over kon stappen naar jullie.

Ik mocht vanaf 9 sept 2022 verlengen bij tele2.

Er is toen in dat gesprek een miscommunicatie opgetreden betreft het overnemen van mijn tele2 abbo.

De jongen/man die ik destijds sprak zei dat ik gewoon kon overstappen naar kpn met nummerbehoud en dat ik pas vanaf januari zou gaan betalen.

 

 

Inmiddels heeft kpn al geld afgeschreven, en een zogenaamd tijdelijk nummer aangemaakt,

Waar ik niet om gevraagd heb.

Ook word mij verteld dat ik ja had moeten smsen, en dat ik dat per mail en sms heb ontvangen.

Ik heb alleen een email gehad daarover en heb deze te laat gezien. De sms heb ik niet ontvangen terwijl kpn blijft volhouden van wel.

 

Ook heb ik geen tijdelijke simkaart ontvangen met het nieuwe nummer waar ik niet om gevraagd heb.

Kpn heeft er nu dus een nieuw abbonement van gemaakt waar ik niet om gevraagd heb,

En ik nu dus met dubbele kosten zit 4 maanden + mn oude nummer gaat dus ook niet meer overgezet worden.

En dit allemaal om een tijdbestek van 5 dagen te vroeg bellen naar jullie.

 

De medewerker heeft niet goed geluisterd naar mijn vragen en afspraken die er gemaakt zijn aan de telefoon.

Tevens heb ik gevraagd aan kpn om de opgenomen tape terug te luisteren, maar ik krijg constant hetzelfde verhaaltje, dat ik zelf maar beter had moeten opletten.

 

Ik vind het ronduit kwalijk dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd met het antwoord het is je eigen schuld.

 

Ik belde in eerste instantie om te vragen aan kpn of ik door de check heen zou komen van kpn.

En uiteindelijk hang ik op met een contract waar ik totaal niks aan heb.

 

Hoi @Johan Van Oorschot, welkom hier. 

Ik begrijp dat je nu met 2 abonnementen zit. Een bij Tele2 en een ongevraagde bij ons. Deze was wel gevraagd maar totaal niet juist uitgevoerd. 

Ik kijk nou graag eens mee wat er aan de hand is. Want als ik het goed begrijp was er wel nummerbehoud aangevraagd, maar dat is allemaal niet goed gegaan. 

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Van zowel adresgegevens als jou mobiele nummer en het tijdelijke nummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.