Skip to main content
Vraag

Overgestapt van Telfort naar KPN, nummer werkt niet

  • June 16, 2019
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Goedemorgen KPN en overige forummers,

Vorige week ben ik overgetapt van Telfort naar KPN met nummerbehoud. Ik heb keurig een nieuwe SIM kaart ontvangen, deze succesvol geactiveerd en de telefoon geeft nu ook netwerk van KPN aan. Er kan echter niet mee gebeld worden en 4G werkt ook niet. Bij pogingen om te bellen wordt gemeld: "Uw aansluiting is om administratieve buiten gebruik gesteld.." De rekeningen zijn gewoon betaald.

Wat nu?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ha @SBL R., welkom en sorry voor de late reactie. Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Zo niet, wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik wat er aan de hand is. Heb je gekeken of de Telfort simkaart het nog doet?

  • June 16, 2019
Per welke datum zou het KPN abonnement ingaan?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je inmiddels een antwoord op je vraag! Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?