Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt van vodafone naar KPN

  • October 1, 2020
  • 1 reactie
  • 66 keer bekeken

BFaJJ
Nieuwkomer

Beste helpdeskmedewerker,

Op 24-09-2020 is mijn telefoon met een SIM-only kaart van Vodafone in de jachthaven van Ohé en Laak gevallen. Aangezien mijn contract bij Vodafone op 14-10-2020 afloopt en ik al jaren het internet van KPN gebruik heb ik gebruik gemaakt van de KPN Hussel aanbieding en ben overgestapt naar KPN Sim-only.

Ik heb vandaag de simkaart van KPN ontvangen en heb deze gelijk (met succes) geactiveerd.

Echter als ik wil bellen krijg ik het bericht te horen dat mijn aansluiting voor administratieve redenen is uitgeschakeld.

Ik kan niet controleren of de Vodafone verbinding nog actief is omdat mijn oude telefoon met simkaart ergens op de bodem ligt van de haven in Ohé en laak.

Kunnen jullie mijn nummer al eerder overzetten of moet ik wachten tot dat Vodafone mijn nummer over twee weken vrij geeft?

Met vriendelijke groet,

Jan

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @BFaJJ, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zie dat de porteerdatum op dit moment op 4 november staat. Dan kan je daadwerkelijk gebruik maken van de KPN simkaart. Is het een idee om toch nog een nieuwe simkaart bij Vodafone te bestellen? Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit gratis is, bij ons zou dat wel zo zijn. Je kunt deze dan tijdelijk in je nieuwe telefoon doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2020

Beste @BFaJJ, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zie dat de porteerdatum op dit moment op 4 november staat. Dan kan je daadwerkelijk gebruik maken van de KPN simkaart. Is het een idee om toch nog een nieuwe simkaart bij Vodafone te bestellen? Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit gratis is, bij ons zou dat wel zo zijn. Je kunt deze dan tijdelijk in je nieuwe telefoon doen.