Skip to main content

Heb hetzelfde probleem.

Kreeg nieuwe simkaart van kpn na overzetten van xs4all. Simkaart is geactiveerd en wordt gezien door 4g modem.  Geen snelheid op extact dezelfde locatie als mijn kpn mobiel. (250mbit tegen 0,1mbit  op modem.) Denk dat de simkaart nog een slinger moet krijgen van kpn. Kunnen jullie svp eea controleren. Zie mijn gegevens (nieuw klantnummer kpn) in mijn profiel. Dank u!



*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Martijn_v_E . Welkom op het forum.

Ik zie dat hier al via andere ingang contact over is geweest. Wat is nu de conclusie van het verhaal?


Hoi Erwin, nog geen oplossing. Nieuw simkaartje. Aangemeld bij mijn kpn. Staat dat 966mb al gebruikt is van een nieuw kaartje??? Is abonnementsvorm 1GB per maand, maar kan geen mb’s overschrijven van mobiele databundel. 


Graag de simkaart met 097 nummer (abo 1 gb/maand) geschikt maken voor delen mb’s van mijn mobiele abo 06 nummer. Dit is zoals het bedoeld en omschreven is op de  KPN website.


Ik heb het 097 nummer zojuist aan je huishouden toegevoegd. Kun je een checken of je er nu mee kunt delen?

 


Ja top het werkt nu! 😊 dank je wel !


Even 800mb gedeeld met het 097 nummer. Dat gaat goed. 2x speedtest gedaan en 800mb al verbruikt??


Hoi @Martijn_v_E . Dat kaartje zit dus in een 4g modem (wat voor apparaat is dat?)   en daar worden de mb's direct verbruikt zonder dat je actief iets doet op het internet?

Er is niet ergens een apparaat verbonden wat het verbruik kan verklaren?


Ga nog even verder testen. Een geleende mr600 om kaartje te testen. In afwachting huawei 4g mifi van kpn.