Skip to main content

Hallo,

ik verblijf in Jamaica, heb naasts een voordeel landen buiten EU 25 bundel ook een overige landen buiten EU bundel 25 besteld. Deze laatste werkt niet in Jamaica. Kan deze ongedaan gemaakt worden.

 

groet

 Lambert

Hallo @LambertM 

Een geactiveerde bundel kan niet geannuleerd worden, maar de moderators kunnen het bedrag wel vergoeden als de bundel na 31 dagen ongebruikt is verlopen. Meld je hier terug wanneer het zover is, dan wordt het gecrediteerd op een volgende factuur.

Zet jouw gegevens alvast in het forum profiel , dan kan een KPN moderator dit tzt voor je regelen. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet jouw 06-nummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN ter verificatie in “Persoonlijke opmerkingen”


Beste Ruud,

 

bedankt voor je hulp! heb forum profiel ingevuld zoals je hebt aangegeven. Wacht af of ongebruikte bundel op volgende factuur gecrediteerd wordt.

 

groet Lambert


Hoi Lambert, graag gedaan. Is de bundel al ongebruikt verlopen? Meld je dan terug, want pas dan kan een KPN medewerker de creditering in het systeem zetten.


Hoi @LambertM, ik zie beide bundels staan inderdaad. Ik heb de Overige bundel voor je vergoed, deze zal op de volgende factuur in mindering worden gebracht.


Hallo Jasper,

 

dankjewel, mooie service van KPN!

 

Hallo Ruud,

 

dank voor je advies en begeleiding!

groet Lambert