Skip to main content

Ivm werkzaamheden voor het bedrijf van mijn inmiddels ex-partner is mijn mobiel en dus ook mijn mobiele nummer opgenomen in het zakelijk account van mij ex-partner. Ik verricht geen werkzaamheden meer voor de zaak en wij zijn uit elkaar. 

Nu lukt het mij niet mijn telefoonnummer terug te krijgen.

Ik wil het internet & bel abonnement overnemen. Echter mijn ex-partner regelt niets. 
Hij heeft betalingsproblemen. Heeft voor nu een maand uitstel gekregen.

In de winkel kreeg ik het advies om toch een overname formulier in te vullen. Ik had het geluk dat ik nog op zijn account kon. Want daar vragen ze klant gegevens, afschrift factuur. Dat vertelde de winkel er niet bij. Helaas ook dat stukje regelen, het door KPN ontvangen overname formulier ter bevestiging insturen, doet mijn ex-partner niet.

Gebeld met KPN toch insturen was het advies met uitleg erbij. Ik kwam er achter dat ik nergens iets kan insturen. Want alles moet met de KPN formulieren en die zijn niet passend op een overname insturen met uitleg. 

Terug naar de winkel. Advies: Stuur een klacht. Naar welk adres? Dat moest via klachten on line van KPN. Opgezocht, dat blijkt een Facebook te zijn. Dat wordt ook niet verteld. Ik kan niet vanwege mijn werk op een openbaar platform met mijn naam.

Ik heb een thuisabonnement tv&internet na veel gedoe wel kunnen op mijn naam kunnen krijgen. Waarom kan dat dan niet met het mobiele abonnement? 

Ik ben maar naar een andere winkel gegaan, dus geen KPN, om daar een gebruiksabonnement te vragen met nummerbehoud. Omdat er een zakelijk abonnement op zit, moet ik wachten tot KPN mijn ex-partner blokkeert. Dan kan ik een nieuw abonnement afsluiten… met een nieuw nummer.

Terwijl de vorderingen op mijn ex-partner blijven bestaan. Ik een KPN klant ben en dus alles onder 1 dak wil en het belangrijkste: mijn telefoonnummer wil behouden.

Is er een weg om dit alsnog te regelen?

Hallo @JoyceJimmy ,

Je bent dus verwezen naar het indienen van een klacht. 

Je kunt dan het klachtenformulier  invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Succes met de verdere afhandeling!


Reageer