Skip to main content

Beste,

Mijn partner heeft een telefoonabonnement bij een andere provider. Is het mogelijk dat zijn telefoonabonnement wordt overgenomen door KPN en zo in mijn (ons) totale pakket komt te zitten?

 

Groet, mark

Hallo @M_ARK 

KPN kan het contract niet overnemen, maar vanaf 4 maanden (120 dagen) voor het einde van het abonnement bij de andere provider kan je wel een nieuw abonnement bij KPN afsluiten. Dat doe je dan met nummerbehoud waardoor je het nummer meeneemt naar KPN. Op de dag dat het oude abonnement afloopt gaat het nummer naar KPN en begint daar het nieuwe abonnement.

Bij nummerbehoud regelt KPN de overstap, zij zeggen ook uit jouw naam het oude abonnement op. De overstap datum wordt na overleg tussen de beide providers vastgesteld.

Je kan het nieuwe abonnement afsluiten via de website, in een KPN winkel en je kan 0800-0402 bellen.


Hallo @M_ARK als je partner contractvrij is bij de andere provider kan deze een abo bij KPN nemen met nummerbehoud met een maand opzegtermijn bij de andere provider.

Als je partner nog niet contractvrij is, zie dan de reactie van RBxx hiervoor.

 


Beste Jan en RBxx, ontzettend bedankt voor jullie reacties. Ik denk te weten wat me te doen staat. 

 

Mooie dag nog en groet, Mark