Skip to main content
Antwoord

Overstap abonnement, afgesloten bij Vodafone maar ik kan mijn simkaart bij KPN niet activeren

• December 18, 2023
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Vanmorgen is mijn simkaart van Vodafone al ongeldig gemaakt. Simkaart van kpn is nog niet geactiveerd. Kan daardoor niet bellen. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Elsa1968, alle info over hoe je een simkaart bij een nieuwe aansluiting kunt activeren vind je op de daarvoor ingerichte infopagina: Simkaart activeren bij een nieuw KPN abonnement
Normaal gesproken is het ook zo dat bij nummerovername: Op het moment dat de simkaart van jouw huidige provider stopt met werken, kun je de KPN simkaart gaan gebruiken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 18, 2023

Hallo @Elsa1968 ,

Was vandaag de afgesproken overstapdatum? In dat geval wordt jouw abonnement in de loop van vandaag geactiveerd. Vind je het te lang duren? Bel voor de status naar 0800-0402. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 19, 2023

Hallo @Elsa1968, alle info over hoe je een simkaart bij een nieuwe aansluiting kunt activeren vind je op de daarvoor ingerichte infopagina: Simkaart activeren bij een nieuw KPN abonnement
Normaal gesproken is het ook zo dat bij nummerovername: Op het moment dat de simkaart van jouw huidige provider stopt met werken, kun je de KPN simkaart gaan gebruiken.