Skip to main content
Antwoord

Overstap is niet mogelijk en daarom wil ik mijn contract laten doorlopen

• November 21, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In verband dat ik geen andere provider kan doen doordat mijn contract begin 2027 afloopt kan ik ook niet van mobiel wisselen.

graag wil ik ook daarvan dan mijn contract laten bestaan bij kpn.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@M. Th. Kragten, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Voor inhoudelijke zaken over jouw specifieke abonnement kun je altijd t beste even bellen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

Ik zie wel een paar goede tips en vragen staan hierboven van Marlon en Michel. Voor algemene zaken denken we graag even met je mee!

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@M. Th. Kragten 

Welkom op de community van KPN.

Zou je wat meer duidelijkheid kunnen geven, want je vraag is niet echt duidelijk.
Wat is nu precies je vraag?

Je hebt het nu over dat je niet kunt overstappen naar een andere provider, omdat je huidige contract pas begin 2027 afloopt.

Is dat een lopend contract bij KPN?

• November 21, 2025

Je kan gewoon een andere mobiel telefoon kopen en gebruiken hoor. Je zet je simkaart over en gaan.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​@M. Th. Kragten, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Voor inhoudelijke zaken over jouw specifieke abonnement kun je altijd t beste even bellen. Je kunt daarvoor online een belafspraak maken.

Ik zie wel een paar goede tips en vragen staan hierboven van Marlon en Michel. Voor algemene zaken denken we graag even met je mee!