Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben twee weken geleden overgestapt vanuit mijn KPN prepaid naar een abonnement. De website heeft me beloofd dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen en dat dit op de eerste factuur te zien was. Ook het forum geeft dit nog eens aan (zie link).

Vandaag mijn eerste factuur ontvangen en de 25 euro worden toch in rekening gebracht. De "fouten in factuur” pagina zegt dat ik niet hoef te bellen, maar deze fout staat niet opgesomd op die pagina, dus vandaar dat ik m'n vraag hier stel op advies van de online klantenservice-pagina.

Waarom vertelt mijn factuur dat ik aansluitkosten moet betalen, terwijl mij beloofd werd dat dit niet hoeft (zie afbeelding)?

Via deze pagina overgestapt incl. nummerbehoud.

 

Hallo @Tomaat132, welkom op ons forum!

Wanneer je overstapt van KPN Prepaid naar KPN Mobiel, dan hoef je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Dit zou automatisch verrekend moeten worden op de eerste factuur van jouw abonnement. Ik zie dat dit bij jou niet is gebeurd. Ik heb daarom deze kosten alsnog gecrediteerd. Deze kosten worden op de volgende factuur verrekend!


Hoi @Denise_ , dank je wel voor het warme welkom! :-)

Fijn dat het toch blijkt te kloppen dat het een foutje is. Dan zie ik de volgende factuur eind december (of begin januari) wel verschijnen denk ik. Mocht ik dan nog iets raars ontdekken, schiet ik een nieuwe vraag in.

Dank je wel voor jouw hulp en tijd!