Skip to main content

Vandaag zou de overstap van Vodafone naar KPN tussen 11.00 en 16.00 plaatsvinden. Stipt om 11.00 kreeg ik de volgende melding op mijn telefoon:
Sim 1 niet geregistreerd

Was te verwachten, dus hup Vodafone Simkaart eruit en KPN Simkaart in mijn telefoon en hopelijk zonder problemen verder. Heb mijn telefoon inmiddels meerdere malen opnieuw opgestart, aan- en uitgezet, maar de melding blijft terugkomen. Gewacht tot 16.00 in de waan dat het misschien nog niet volledig in kannen en kruiken zou zijn, maar helaas de melding is nog niet weg. 

Online vond ik dat ik wellicht de Simkaart nog moest activeren, maar na de Sim gegevens ingevuld te hebben, werd aangegeven dat het kaartje al actief is.

Uiteraard kan ik geen klantenservice bellen zonder werkende Simkaart, maar ik zou toch graag weer bereikbaar zijn. 

Wat moet ik doen?

Hoi @Nikki., welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Je kunt ook met ons chatten op www.kpn.com/service, dat is meestal iets snelller dan via hier.
Kun je de simkaart er eens uithalen en er opnieuw in doen of eventueel in SIM2?


We hebben niets meer van je gehoord dus we gaan ervan uit dat je inmiddels van onze diensten gebruik kunt maken. Anders weet je ons te vinden!