Skip to main content
Beantwoord

Overstap Prepaid naar abonnement wordt tegoed vergoed?

• September 14, 2021
  • 5 reacties
  • 269 keer bekeken

Appie45
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Wordt het restant prepaidtegoed nog verrekend in het abonnement als ik van KPN Prepaid overstap naar KPN Abonnement?

Beste antwoord door RBxx

Jazeker @Appie45 

Wat gebeurt er met mijn overgebleven beltegoed als ik overstap naar een abonnement?

Als je met jouw KPN Prepaid nummer overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement.

bron: Overstappen van Prepaid naar een abonnement | KPN
           zie Veelgestelde vragen helemaal beneden op die pagina

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 14, 2021

Jazeker @Appie45 

Wat gebeurt er met mijn overgebleven beltegoed als ik overstap naar een abonnement?

Als je met jouw KPN Prepaid nummer overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement.

bron: Overstappen van Prepaid naar een abonnement | KPN
           zie Veelgestelde vragen helemaal beneden op die pagina

Appie45
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 14, 2021

Helaas dan, op mijn eerste rekening geen overgebleven beltegoed van KPN Prepaid.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 14, 2021

Dan zal een KPN medewerker hier naar moeten kijken @Appie45 

Voor direct contact kan je bellen met klantenservice via 0800-0402 of chatten via de website. Ga dan naar www.kpn.com/service , kies een onderwerp en dan “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” dan vind je de chat beneden op de pagina. Je kan ook hier wachten op de reactie van een moderator, maar dat kan 1-2 dagen duren.

Appie45
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 15, 2021

Bedankt voor de reactie. Heb nog eens goed gekeken, teruggave beltegoed stond onder kopje "overige”.

Groeten, Albert

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 15, 2021

Prima @Appie45 , bedankt voor de terugkoppeling.