Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Sinds enkele maanden ondervind ik problemen met mijn mobiele abonnement en aankoop bij MediaMarkt, waarvoor ik graag een snelle oplossing zou willen.

Op 16 juli van dit jaar heb ik een iPhone 15 aangeschaft bij MediaMarkt. Voorheen had ik een abonnement bij Simpel, maar in verband met de nieuwe telefoon ben ik overgestapt naar jullie diensten. Helaas zijn er meerdere dingen misgegaan tijdens dit proces:

1. Opzegging van mijn oude abonnement bij Simpel
   Bij MediaMarkt werd mij verteld dat zij het opzegproces van mijn oude abonnement bij Simpel zouden regelen. Dit is echter niet gebeurd, waardoor ik momenteel met twee actieve abonnementen zit. Ik betaal dus dubbel zonder hiervan gebruik te maken.

2. Activering van mijn nieuwe simkaart 
   Bij mijn nieuwe abonnement heb ik een KPN-simkaart ontvangen die ik diende te activeren via een sms. Kort na aankoop, op 17 juli, was ik in Indonesië, waardoor het verzenden van deze sms niet mogelijk was. Hierdoor is mijn simkaart tot op heden niet geactiveerd.

Ik wil graag duidelijkheid over de volgende zaken:
- Een werkende oplossing voor de activering van mijn KPN-simkaart.

Ik ontvang graag een bevestiging dat mijn klacht in behandeling is.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,  

Lente Brouwer

Hallo @Lente brouwer ,


- Een werkende oplossing voor de activering van mijn KPN-simkaart.

 

Zelf zou ik vandaag nog een bezoekje brengen aan en KPN-winkel. Want dan krijg je daar meteen een werkend simkaartje mee. Waarschijnlijk nog niet direct met jouw oude nummer, want dat al nog bij Simpel geregistreerd staan. Dus met een tijdelijk nummer zodat je i.i.g. kunt bellen en op internet kunt gaan.  

 

 

1. Opzegging van mijn oude abonnement bij Simpel
   Bij MediaMarkt werd mij verteld dat zij het opzegproces van mijn oude abonnement bij Simpel zouden regelen. Dit is echter niet gebeurd, waardoor ik momenteel met twee actieve abonnementen zit. Ik betaal dus dubbel zonder hiervan gebruik te maken.

 

Je bent hier bij KPN. Maar je hebt de opzegging bij Simpel laten regelen door MediaMarkt. Dan lijkt mij dat je MediaMarkt daarop zou kunnen aanspreken. Maar de kortste klap is toch om jouw abonnement nu meteen vandaag zelf op te zeggen bij Simpel. 


Reageer