Skip to main content

Goedemorgen, ik heb nu 2x gechat met uw medewerkers, vorige maand en 2 maanden geleden ofzo. Het ging over de aansluitkosten op mijn factuur. Die zouden niet berekend worden want ik ben overgestapt n.a.v. uw sms van 24 juni 11.55u zie deze tekst

Beste klant,
we hebben een speciale EK deal voor je: stap voor 5 juli over naar een abonnement en krijg korting of gratis extra data. Nu zonder €25,- aansluitkosten. Zo ben je altijd bereikbaar én online, zonder te hoeven opwaarderen. Stap over op kpn.com/overstapdeal of kom langs in onze winkel. Groet, KPN

Maar de aansluitkosten staan wel op de eerste factuur.

Bij de 1e chat zei uw medewerker dat ik maar naar de kpn winkel moest gaan. Zij kon dit niet regelen.. nou dat is belachelijk. Alles kan online behalve een credit regelen daarvoor zou ik naar de winkel moeten. Dat gaan we natuurlijk niet doen.

Paar weken later bij de 2e chat zei uw medewerker dat het geen probleem was en dat de kosten op de eerstvolgende 2 facturen credit op de factuur zou staan (mijn maandbedrag is minder dan die 25 euro vandaar credit in 2 gedeeltes). Zij vond het eerste antwoord ook nergens op slaan en zou een melding in het systeem zetten. Dus als het goed is kunt u dat nakijken.

Maar helaas zie ik niks credit op de nieuwste factuur en nu wil ik dus gewoon een creditnota van 25 euro. Als dit niet gebeurd zal ik de eerstvolgende incasso storneren in de hoop dat er wat geregeld gaat worden.

Hoe krijg ik nu die 25 euro terug? Leuke smsjes met aanbiedingen sturen en vervolgens betaal ik wél aansluitkosten. Het gaat me nu niet eens zozeer over die 25 euro maar wel om het principe 😁

Ik hoop op een positieve reactie en ik hoor het wel wat jullie voor info nodig hebben om die 25 euro terug te storten.

 

Vr.gr. Rianne Huizer

Hallo @Rianne1402, ik zie inderdaad een notitie in ons systeem voor een creditering. Helaas is dat toen niet ingevoerd. Gelukkig heb ik dit nu alsnog gedaan. Het bedrag zal binnen 14 dagen op jouw rekening worden gestort. Het zal niet worden verrekend met jouw maandelijkse factuur. 


Ah dat is super! Ik hou het in de gaten maar neem aan dat het nu echt goedkomt. 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen! :grinning: Bedankt!


Afgelopen week de creditnota ontvangen en inmiddels staat het geld op de bankrekening. Bedankt voor de goede service!