Skip to main content

Vreemd wil je naar tele-2 overstappen met je mobiel en nummer behoud zegt KPN ineens cobinatie klant nummer en telnummer komen niet overeen.

is dit iets van moeilijk doen? door de KPN.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Via MijnKPN kun je het telefoonnummer en klantnummer zien neem ik aan?


Helaas dat kun je daar niet zien dus. Misschien heeft het te maken dat KPN mij ooit on te recht als zakelijk klant heeft aan genomen.
maar ja nu hebben ze iemand boos gemaakt en dat is niet handig


Ik ga toch over KPN is gewoon onbeschoft duur. Alle provider geven meer MB's maar bij kpn is het horen zien zwijgen.  een beetje stiekem en zeer klant onvriendeljik


Ik ga toch over KPN is gewoon onbeschoft duur. Alle provider geven meer MB's maar bij kpn is het horen zien zwijgen.  een beetje stiekem en zeer klant onvriendeljik

Daar ben ik het toch niet met je eens. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar stiekem?...nee..dan zul je het toch bij jezelf moeten zoeken. Heb je al telefonisch contact gehad om opheldering te vragen?


Kijk eens op de factuur. Daar staat het telefoonnummer en het klantnummer op.


wel allemaal moeilijk gedoe. en als het dan zo moet ben ik helaas genoodzaakt maar een ander nummer te nemen en per direct over te gaan.

Ze hadden mij ook al stiekem op een zakelijk abonnement gezet zodat ik meer kwijt ben aan euro en waarvoor ??? schiet mij maar lek. 


Op de factuur kijken is "moeilijk gedoe"? Als u bij een andere provider een ander nummer neemt, dan zult u bij KPN op moeten zeggen. Daar zult u dezelfde gegevens voor nodig hebben.


Op de factuur kijken is "moeilijk gedoe"? Als u bij een andere provider een ander nummer neemt, dan zult u bij KPN op moeten zeggen. Daar zult u dezelfde gegevens voor nodig hebben.

Ik denk dat @leonook gewoon wil overstappen en daar een reden voor zoekt. Als op een factuur kijken al te veel moeite is...tja...volgens mij is dat nog steeds minder moeite dan iedereen op de hoogte stellen van een nieuw nummer. Als alle oplossingen die wij aandragen al te veel is dan wens ik hem veel plezier bij de andere provider.


Klopt GEWOON overstappen.

Internet van KPN naar T-mobile ging goed.

Sim van Ben naar tele-2 met sms controle voor nummer behoud ging goed

Sim van KPN naar Tele-2 met sms controle voor nummer behoud ging goed.

En de laatste ik zelf van KPN naar tele-2 sms controle voor nummer behoud ging goed.

Krijg je ineens een sms na 15 minuten van tele-2 dat KPN nummer behoud niet accepteerd
Nu ineens hoort het nummer niet bij het klanten nummer vreemd toch ! 
Bij alle 3 heb ik geen klanten nummer hoeven op te geven. 2 gaan goed en 1 weigert KPN 
Ik vind dat heet  expres moeilijk doen. 


Klopt GEWOON overstappen.

Internet van KPN naar T-mobile ging goed.

Sim van Ben naar tele-2 met sms controle voor nummer behoud ging goed

Sim van KPN naar Tele-2 met sms controle voor nummer behoud ging goed.

En de laatste ik zelf van KPN naar tele-2 sms controle voor nummer behoud ging goed.

Krijg je ineens een sms na 15 minuten van tele-2 dat KPN nummer behoud niet accepteerd
Nu ineens hoort het nummer niet bij het klanten nummer vreemd toch ! 
Bij alle 3 heb ik geen klanten nummer hoeven op te geven. 2 gaan goed en 1 weigert KPN 
Ik vind dat heet  expres moeilijk doen. 

Waarschijnlijk zit er dan toch iets meer achter. Heb je de klantenservice al gebeld ()800-0402) en wat zeggen die over dat nummer wat geweigerd wordt? 


denk niet dat het express moeilijk doen is, maar als er ergens iets niet klopt kan 1001 redenen hebben willen ze wel alles verifieren ( Klantnummer + Telefoonnummer ).

Dit om te zorgen dat er geen foutieve klant en of telefoonnummer gemigreerdd word waardoor je nog verder van huis bent..

Dit gaat dus om extra check omdat er ergens iets afwijkt..

Uiteraard ben je vrij om het nummer niet te laten porteren als dat is wat je wenst, Alleen zoals hierboven al aangegeven lijkt het ophalen van deze gegevens om alsnog te porteren nog de minste impact te hebben.


Iedereen leest er kennelijk overheen. Ergens roept TS dat hij onterecht? als zakelijk is aangemerkt.

Probeer het eens via KPN zakelijk, 0800 0403.

Staat het abonnement op een bedrijfsnaam?

 

 


Hoi @leonook als je in de systemen staat als zakelijk klant (ook al is het onterecht) kun je hiervoor zoals HGD hierboven al noemt het beste contact voor opnemen via 0800-0403