Skip to main content

Hallo, Op 30 oktober heb ik een abonnement met nummerbehoud aangevraagd en zojuist lees ik in een mailtje dat nummerbehoud is geannuleerd. De reden zou zijn dat ik geen aanvullende gegevens heb geleverd, dit klopt volgens mij niet want de enige berichten die ik heb ontvangen waren vanwege de Apple iphone 11 64GB die niet op voorraad is (Wat ook al best lang duurt, zijn ze nog verkrijgbaar?), Kan iemand me hiermee verder helpen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @Kallakoen, goed dat je contact met ons opneemt via het forum!

Ik gok dat het nummer wat ingevuld staat in jouw Forum profiel, het nummer is waar het nu om gaat? Bij een bestelling houden wij jou per e-mail en SMS op de hoogte, ik zie dat de volgende berichten door ons verzonden zijn:

  1. 30 oktober 2021 per e-mail: Uw mobiele nummer 06******** blijft van u, als we u overzetten naar KPN. U kunt deze dus blijven gebruiken. U ontvangt een sms op dit nummer met meer informatie over uw aanvraag.
  2. 30 oktober 2021 per SMS: Beste klant, sms JA naar 6688 om uw aanvraag voor nummerbehoud te bevestigen. Hiermee machtigt u KPN om uw nummer 06******** over te nemen van uw huidige aanbieder en uw contract hiervoor bij deze aanbieder op te zeggen. U geeft daarmee ook aan dat u bevoegd bent om deze opdracht aan KPN te geven. U weet dat u uw huidige aanbieder misschien moet betalen als u hierdoor het contract binnen de looptijd opzegt. Groet, KPN
  3. 31 oktober 2021 per SMS: Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. SMS JA naar 6688. Groet, KPN
  4. 31 oktober 2021 per SMS: Beste klant, om uw overstapverzoek te verwerken hebben wij uw akkoord nodig. Wij hebben nog geen sms ontvangen. SMS JA naar 6688. Als u niet reageert, krijgt uw nieuwe aansluiting een nieuw mobiel nummer. Groet, KPN
  5. 04 november 2021 per e-mail: 

    Kort geleden hebt u een nieuwe mobiele aansluiting aangevraagd bij KPN. Daarbij hebt u aangegeven dat u uw huidige mobiele nummer 06****** wilt houden.

    SMS JA naar 6688
    Wij hebben nog geen sms van u ontvangen. SMS JA naar 6688 om uw aanvraag te bevestigen en uw overstapverzoek te starten. Doe dit binnen 3 werkdagen.

    Reageert u niet binnen 3 werkdagen?
    Uw nieuwe aansluiting krijgt een nieuw mobiel nummer.

  6. 10 november 2021 per e-mail: de e-mail waarnaar je nu refereert. 

Omdat wij per SMS geen bevestiging hebben ontvangen, mogen wij geen nummerbehoud aanvragen bij jouw huidige provider, daarom is de aanvraag nummerbehoud nu geannuleerd. Je kunt, nadat de bestelling geleverd is en het nieuwe nummer actief is, alsnog een aanvraag nummerbehoud indienen via onze klantenservice!

De levering van de iPhone 11 64GB laat inderdaad op zich wachten… In week 49 verwachten wij weer een levering vanuit Apple.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!