Skip to main content
Beantwoord

Overstappen met nummerbehoud naar Simpel

• April 1, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

In januari overgestapt naar Simpel en moet nu nog steeds betalen.(contract loopt al vanaf 2016 dus vrij om te gaan) Echter in januari e-mail gekregen dat ik februari nog moet betalen en zou dan gecrediteerd worden. Prima, echter nu blijkt er een ander nummer op mijn naam gezet te zijn en moet nu dus nu tot en met mei betalen voor een nummer dat ik niet heb en daar ook het wettelijk opzegtermijn over betalen. Ik ben hier zo boos over, ze laten mij dus betalen voor hun fout. Heb dus nu meteen de incasso terug laten storten. Gelukkig eindelijk een plek gevonden waar je schriftelijk een klacht in kan dienen want ze sturen je het liefst naar de telefonische dienst. Echter niet iedereen kan dan luisteren. De 1 e lijn wel maar als je doorverbonden word gaat het mis. Hopelijk kunnen ze beter lezen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Cryptonia, welkom op onze community! Het klinkt alsof het nummer wel weggeporteerd is maar de opzegging niet goed doorgekomen is. Ik hoop dat je snel reactie hebt van mijn collega's.
De snelste manier om met hen in contact te komen is wel telefonisch, je kunt daarvoor ook een terugbelafspraak maken, dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hoi ​@Cryptonia, welkom op onze community! Het klinkt alsof het nummer wel weggeporteerd is maar de opzegging niet goed doorgekomen is. Ik hoop dat je snel reactie hebt van mijn collega's.
De snelste manier om met hen in contact te komen is wel telefonisch, je kunt daarvoor ook een terugbelafspraak maken, dan hoef je niet het hele verhaal opnieuw uit te leggen.