Skip to main content

Hallo ik heb een vraagje..  Mijn man en ik hebbe beide nu nog een abonnement bij t-mobile. 

Eind datum contract van mijn man : 21-07-22

Eind datum contract van mij : 2-9-2022

We willen beide overstappen naar kpn.. met nummer behoud.. en dat ons BEIDE contracten dan alle 2 op 3 September starten zodat we tegelijk het nieuwe contract hebben .  Hoe kunnen we dit regelen ??

 

Mvg Ilonka

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Halo @Ilonka87 beiden even naar een lokale KPN winkel gaan i.v.m. persoonlijk contact om e.e.a. te overleggen en te regelen.

 


En nog een advies: wacht gewoon tot september. 


Hi @Ilonka87 , welkom op het forum. 

Uiteraard kun je dit in de winkel doen of telefonisch via 0800 0402. Je kunt ook online een nieuw mobiel abonnement afsluiten, tijdens het bestelproces geef je aan dat je wilt overstappen en dat je je nummer wilt behouden. Dit kun je 4 maanden voor de einddatum van je contract regelen, en minimaal 1 maand van tevoren in verband met de maand opzegtermijn bij T-Mobile. Je kunt dus nog even wachten. Het voordeel om het eerder te doen is dat je een toestel wel gelijk krijgt indien op voorraad, mocht je ervoor kiezen om ook een toestel bij je abonnement te nemen. 

Laat het me weten mocht het nog niet duidelijk zijn. 


Het doel bereiken om BEIDE contracten exact op dezelfde dag te laten starten zal een uitdaging zijn. Het zijn tenslotte twee aparte trajecten. Misschien lukt het door bijvoorbeeld begin augustus te beginnen. Dan kom je met wat planning uit op 5 september als eerste werkdag ná de einddatum van het langst lopende oude abonnement. Een overgang met nummerbehoud is (altijd?) op een werkdag.


Het doel bereiken om BEIDE contracten exact op dezelfde dag te laten starten zal een uitdaging zijn. Het zijn tenslotte twee aparte trajecten. Misschien lukt het door bijvoorbeeld begin augustus te beginnen. Dan kom je met wat planning uit op 5 september als eerste werkdag ná de einddatum van het langst lopende oude abonnement. Een overgang met nummerbehoud is (altijd?) op een werkdag.

 Klopt idd ,  ik heb bij mijn abonnement al aanvraag gedaan voor nummerbehoud en die word idd op 5 sept gedaan dus mijn contract begint dan idd op 5 sept.. dus nu nog die van mn man dan ook op 5 sept krijgen 😅