Skip to main content

Ik heb een mobile telefoonabonnement bij KPN van 10 euro. Onbeperkt bellenĀ en Nul Mb data

Nu wil ik overgaan naar een andere provider Budget Energie. Hier betaal ik 10 euro (heb een energie contract) Hiervoor heb ik onbeperkt bellen en 7 G data ze zitten ook op het KPN netwerk.

Welke stappen moet ik ondernemen om mijn abonnement met nummer behoud vlekkeloos te laten overgaan naar Budget Energie?

Sorry dat ik overga want anders ben ik een dief van mijn eigen portemonnee.Ā 

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā Hi @claereboets, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Allereerst vind ik het jammer om te lezen dat je hebt besloten om over te stappen. Je mag 120 dagen voor het einde van het contract een aanvraag indienen bij een andere provider (met nummerbehoud). Op de dag dat het contract bij ons afloopt, dan neemt de nieuwe provider het nummer over. Vanaf dat moment maak je gebruik van de nieuwe provider. Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer