Skip to main content

Ik ga overstappen naar KPN maar mijn huidige contract loopt tot 28 maart. Kan ik ook vanaf die datum overstappen?

Overigens hang ik al 40 minuten in de wachtrij. Dus misschien blijf ik toch wel vodafone als de klantenservice zo thunder traag en slecht is.. 


Die is niet slecht maar er bellen veel mensen en veel medewerkers moeten thuis werken vanwege corona. dus gaat het allemaal wat trager.


Als dit ‘wat trager’ is dan reageren ze dus altijd pas na een half uur ofzo? Hoezo is er geen chat functie of iets dergelijks.. 

 


Die is er maar die heeft hetzelfde probleem. Maar als je over wil stappen naar kpn dan vul je bij je bestelling als gewenste datum de 28ste maart in en vink je aan dat je gebruik wil maken van de overstapservice. Dan komt het allemaal goed.


Telefonisch overgestapt.. dus dat is helaas geen optie :(


En welke datum heb je dan afgesproken?


Gewoon per direct overstappen. Maar heb nog 2 maanden op m’n oude contract zitten. Dus wil het even 2 maanden uitstellen. 


Ben je er uitgekomen?


Hallo @MaxG, wat leuk om te lezen dat je overstapt naar KPN met je mobiele abonnement. De overstap vindt plaats op hetm oment dat jouw contract afloopt bij je huidige provider. Als je met nummerbehoud overstapt dan zal dat in jouw geval zijn 28 maart.Â