Skip to main content

Ik ben onlangs overgestapt van Vodafone naar kpn. Vandaag zou alles omgezet worden, echter is dit niet gelukt waardoor ik nu geen netwerk heb. 

Ik kan helaas de e-sim op dit moment niet activeren omdat ik geen verificatiecode meer kan ontvangen voa de sms (want geen netwerk). Wanneer ik een fysieke simkaart wil aanvragen word ik automatisch omgeleid naar een chatvenster. Meerdere keren een vraag gesteld via deze chat maar elke keer verlaat de chatter de chat. Kortom, ik kom helemaal nergens en kan niet bellen of smsen en ben dus niet bereikbaar. 

Hallo @Michelle12345 ,

Vervelend dat het het vandaag niet gelukt is. Wil je een fysieke simkaart? Het snelste is dan om morgen even langs een KPN-winkel te lopen. Want dan krijg je meteen de simkaart mee.

Natuurlijk kun je ook bellen met 0800-0402 of chatten. Maar dat gaat momentel niet ideaal zoals ik begrijp.

Dan kun je later (als je een netwerk hebt) uiteraard alsnog de e-sim regelen. 


Hoi @Michelle12345, welkom. 

Is het inmiddels gelukt om via een of andere weg een fysieke simkaart te bemachtigen zodat de e-sim geactiveerd kon worden? Zo niet, zou je dan jouw profiel nog willen voorzien van de naam van de contractant, mobiel nummer en laatste drie cijfers van het IBAN. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een fysieke kaart.  

 


Soortgelijk probleem heb ik. Ik kan jullie dus niet bellen! Dus een nieuwe verificatiecode kan ik ook niet krijgen. Hoe lossen we dit nu op??


Dan wil ik je aanraden om even langs de winkel te gaan. Dan kan je daar meteen een fysieke kaart krijgen en dan loop je nog als het ware bellend de winkel uit. 

Of je vraagt een vervangende simkaart aan. Maar deze moet dan opgestuurd worden.