Skip to main content
Beantwoord

overstappen van T-mobile naar kpn met nummerbehoud, T-mobile actief houden

• October 1, 2022
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Hoi,

Ik zit nu bij T-mobile en mag overstappen, het mobiele nummer wat ik van T-mobile heb, wil ik overzetten naar KPN + dat abonnement van T-mobile behouden (met een nieuw willekeurig nummer). 

T-mobile zegt dat zij deze optie wel hebben. Heeft kpn deze mogelijkheid ook? 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Aks500 

Het afsluiten van een nieuw abonnement bij KPN met nummerbehoud van het nummer bij T-Mobile zal geen probleem vormen, vooropgesteld dat T-Mobile het nummer vrijgeeft aan KPN. Dat is normaal gesproken aan het eind van het lopende contract.

Het voortzetten van een abonnement bij T-Mobile met een nieuw nummer is iets wat je moet afstemmen met T-Mobile. Daar speelt KPN geen rol in.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 1, 2022

Hallo @Aks500 

Het afsluiten van een nieuw abonnement bij KPN met nummerbehoud van het nummer bij T-Mobile zal geen probleem vormen, vooropgesteld dat T-Mobile het nummer vrijgeeft aan KPN. Dat is normaal gesproken aan het eind van het lopende contract.

Het voortzetten van een abonnement bij T-Mobile met een nieuw nummer is iets wat je moet afstemmen met T-Mobile. Daar speelt KPN geen rol in.