Skip to main content
Telfort deelde mij mee in een mail dat ik mijn abonnement kon overzetten naar KPN. Dit in verband met de opheffing van Telfort. Telfort deelde daarbij mee, dat de overzetting geen aansluitkosten met zich zou brengen. Nu ik de overzetting heb geregeld staat in de overeenkomst mobiele aansluiting dat ik toch eenmalig de aansluiting moet betalen. Naar mening klopt dit dus niet. Graag hoor ik uw mening. Met vriendelijke groet, B.W. Pel.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel



Hallo @B.W.Pel ,

Haal svp direct je persoonlijke gegevens weg ivm privacy.

Dit kun je doen door ro in je topic op de drie ... te klikken en dan op bewerk te klikken.
Hallo @B.W.Pel ,

Je zult een e-mail van KPN hebben gehad i.p.v. Telfort.

Die-email is een onzin e-mail.

Je kunt gewoon je bestaande abo's bij Telfort behouden, want het gaat binnenkort automatisch over in KPN.

Verder is het hoogstwaarschijnlijk zo dat je bij KPN meer gaat betalen voor je mobiele abo.

Je hebt 14 dagen de tijd om de transactie terug te draaien en bij Telfort te blijven.

Ik vind dit een zeer kwalijke manier van klanten werven, die Telfort-klanten worden vanzelf KPN-klanten.

Alleen KPN kan zo meer omzet genereren omdat de abo's gemiddeld duurder zijn dan de budgetprovider Telfort.

Zelf ga ik binnenkort over van Vodafone naar Telfort met mijn mobiel, abo voor 2 jaar tegen een veel lager tarief dan KPN mij kan bieden en ook ik word straks automatisch klant van KPN en als Telfort-klanten gebruiken we toch al het KPN-netwerk.
Hallo @B.W.Pel, welkom! Ik lees in mijn mail dat je, als je met nummerbehoud overstapt naar KPN, je op de eerste factuur de aansluitkosten terugkrijgt van ons.We werken eraan om dit te verbeteren, zodat je ze in eerste instantie helemaal niet hoeft te betalen, maar dat is op dit moment nog niet het geval.
Ik sluit me hierin bij @Jan-D aan omdat deze gang van zaken compleet indruist tegen onderstaande:



Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?

Ja, we starten in mei met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.



Bron

Hier wordt duidelijk het combineren van producten bij de 2 merken genoemd!!



Wat betreft het probleem met de aansluitkosten, blijkbaar is er nog steeds geen goede koppeling tussen het administratieve deel van vast en mobiel. Via de site wordt alles correct weergegeven echter in de praktijk is die koppeling er niet, maar dat moet ik uit eigen ervaring zeggen het wordt vrij snel recht getrokken.
Dat gaat goed mis duidelijk in tegenspraak met wat ik in mijn eerder bericht al noem.

Aanbieding

[h4]Je hebt nu Telfort Mobiel en KPN Internet. [/h4]

[h4]Jouw voordeel:[/h4]


  • Deze combinatie levert je geen voordeel op



Waarom krijg ik dit aanbod?

Telfort en KPN gaan samen. En dat biedt voordelen. Zo krijg je bij KPN 24/7 klantenservice en 3 keer zoveel winkels. Ook krijg je extra voordeel als je meerdere KPN abonnementen hebt.

Op jouw adres staat zowel een KPN als een Telfort abonnement geregistreerd. Je krijgt dit aanbod omdat het voor jou mogelijk voordeliger is om met je Telfort abonnement over te stappen naar KPN.



De klant die dit bericht krijgt gaat in kosten voor het mobiel deel juist omhoog.

Als je gelukkig wil worden is het Misschien verstandig om KPN en Telfort op te zeggen en maar een ander te gaan 👍 


Ha @Bladmoes, deze reactie op een topic van anderhalf jaar oud draagt niet veel toe aan het forum. Als we iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten. Je mag ook altijd reageren in je eigen topic, we helpen je graag. 


Moet je na gaan ‘ en dan nog niet in orde 😃