Skip to main content

Graag zou ik van KPN een overzicht willen ontvangen van mijn oude contracten met de daarbij horende Gsm's.

Mvg,

Lex

Hallo @LexHillebrink3  Welkom hier en goed dat je je vraag hier stelt! 

Je kunt je hele dossier zelf opvragen en dat gaat als volgt: 


Verzoeken voor het opvragen van een kopie dossier kunnen worden verzonden naar:

  • KPN Mobiel
    t.a.v. CMU / Team 1
    inzake opvragen dossier
    Postbus 13500
    9700 EG Groningen


In dit verzoek moet je de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft.
    • Bij meerdere producten/aansluitingen dienen alle producten/aansluitingen vermeld te worden.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek
  • Kopie van geldig legitimatiebewijs
    • LET OP: Bij het versturen van een kopie van het legitimatiebewijs kun gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Goedemorgen.

Ik heb dezelfde vraag, ik wil graag een overzicht van al mijn abonnementen die ik bij KPN heb gehad. Deze informatie heb ik nodig voor de claim die gedaan is via Consumentenclaim. 

Kan dit niet gewoon digitaal (via email) aangevraagd worden? Of via “mijn KPN"?  Dit is nogal een route en niet meer van deze tijd….

Kunt u aangeven hoe lang het duurt voordat dit overzicht er dan is en verstrekt wordt? En komt er dan een overzicht per post of per mail?

Hoor graag, dank en fijne dag.


Goedemorgen.

Ik heb dezelfde vraag, ik wil graag een overzicht van al mijn abonnementen die ik bij KPN heb gehad. Deze informatie heb ik nodig voor de claim die gedaan is via Consumentenclaim. 

Kan dit niet gewoon digitaal (via email) aangevraagd worden? Of via “mijn KPN"?  Dit is nogal een route en niet meer van deze tijd….

Kunt u aangeven hoe lang het duurt voordat dit overzicht er dan is en verstrekt wordt? En komt er dan een overzicht per post of per mail?

Hoor graag, dank en fijne dag.

Hallo @Tigerlilly Je kunt aanvragen op de manier die hier boven staat vermeld. Een andere manier is er niet. Uiterlijk twee weken na binnenkomst krijg je bericht, ook via post.Â