Skip to main content

Lieve lezers,

Waar kan ik zien wat ik nog aan buitenlandse GB's heb bij gebruik in het buitenland?

Sinds de overstap van Telfort beperkt abo naar KPN onbeperkt is het overzicht in resterende GB’s voor mij niet meer te zien.

Hoe nu verder?

Groet,

Ruud

Kunt u inloggen op mijnKPN met u oude Telfort gegevens?


Dat heb ik niet geprobeerd.


Zojuist de website van Telfort benaderd. Die schakelt door naar KPN. Daar kan ik nog wel inloggen met mijn ww en email.


 


Hoi Jeroen,

Inloggen met Telfort inlogcodes bij KPN lukt.


Staat u mobiele telefoon tussen u producten?


Ik heb een blackview toestel. Niet dus.


 


Ik heb op de link geklikt maar heb geen idee wat ik daar mee kan. 😀


Als u het mobiele nummer toevoegd op mijnKPN, dan kunt u o.a. saldo en MBs bekijken. Dan zien we snel genoeg of de vraag van u ook zichtbaar is in mijnKPN.


Goedenavond Jeroen,

 

Dank voor je inzet en geduld!

Heb gedaan wat je aandraagt, echter mijn nummer staat er al in. Net zoals veel andere gegevens.

Jij mag weer. 😉


Maar daar zie u verder niets staan als u op het nummer klikt. Het maken van een screenshot is bij mij niet toegestaan waardoor ik niet kan laten zien wat ik zie.


Ik kan enkel mijn telefoonnummer aanpassen. Maar dat wil ik niet. Noch wil ik een verificatiecode ontvangen.


@Abri Welkom op het forum. 

Op dit moment is het helaas (nog) niet mogelijk om je verbruik in de app te zien op het moment dat je een Unlimited abonnement hebt. 

Het is iets wat eerder al is doorgegeven aan de ontwikkelaars, voor zover bij mij bekend wordt er aan gewerkt. Maar wanneer het mogelijk wordt durf ik niet te zeggen. 

Wat je tot die tijd zou kunnen doen is het dataverbruik bijhouden op het toestel


Beste Rutger en Jeroen,

 

Dank voor jullie inspanning.

Het wordt gewoon afwachten.

Goed weekend.

Groet,

Ruud


Of er in de korte tussentijd iets gewijzigd is weet ik niet doch ik kan nu mijn bundel binnen de EU zien op de volgende wijze.

Op de MijnKPN app;

Ga naar meer opties bekijken;

Klik op Al mijn bundels bekijken;

Klik op Tab binnen EU en voila.

Beschikbare data en looptijd van het de ingangsdatum van het abonnement.

Prettige jaarwisseling.

Groet,

Ruud


Dat klopt @Abri , begin december is een verbeterde versie van de app gepubliceerd.

Zie hier in het centrale topic: Ontdek de vernieuwde MijnKPN app


Dank voor de link!

Alle lezers een mooie rustige jaarwisseling.