Skip to main content
Beantwoord

Overzicht wie mij gebeld heeft op 6 januari

• January 12, 2022
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Goedemiddag,

Kunnen jullie van 6-1-2021 van 12 tot 4 mijn bel geschiedenis achterhalen? ook de mensen die mij hebben gebeld?

Ik kan met mijn iphone net niet ver genoeg terug kijken.

Ik hoor het graag!

Beste antwoord door RBxx

Nee @Jan den Houdijker  Dat kan KPN niet.

Sowieso worden binnenkomende gesprekken niet geregistreerd, die zijn niet nodig voor de factuur.
Maar gebelde nummers mag KPN maar 6 maanden bewaren i.v.m. de privacyregels (AVG).

Heb je de factuur van toen niet meer? Daar staan jouw gebelde nummers wel op.

Of bedoel je soms 6-1-2022? Dan moet je wachten tot je de factuur krijgt. Eerder gaat niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 12, 2022

Nee @Jan den Houdijker  Dat kan KPN niet.

Sowieso worden binnenkomende gesprekken niet geregistreerd, die zijn niet nodig voor de factuur.
Maar gebelde nummers mag KPN maar 6 maanden bewaren i.v.m. de privacyregels (AVG).

Heb je de factuur van toen niet meer? Daar staan jouw gebelde nummers wel op.

Of bedoel je soms 6-1-2022? Dan moet je wachten tot je de factuur krijgt. Eerder gaat niet.

@RBxx 

Gaat om gebelde nummers eigenlijk en inderdaad om 6-1-22.

Jammer maar helaas dan. Bedankt voor je uitleg in ieder geval.

Groeten Jan

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 12, 2022

Ik kan met mijn iphone net niet ver genoeg terug kijken.

Bijzonder…. niet eens een week belgeschiedenis? Ik zou van een iPhone toch meer verwachten :disappointed:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 12, 2022

Apart. Ik kan op mijn telefoon meer dan een jaar ( 1 jaar en 9 maanden) terug in de bellijsten. En al helemaal een week terug.