Skip to main content

ik wil mijn papieren factuur voor mobiel ook graag uitzetten. ik begrijp uit eerdere posts dat ik dat niet zelf kan doen.  Graag jullie hulp. Mvg, Lon Sips

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @Lon S, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

We kunnen de papieren facturen voor je uitzetten indien je hier geen gebruik meer van maakt. Goed voor de portemonnee en goed voor het milieu! Echter kan dit alleen wanneer je op het moment al gebruik maakt van automatische incasso's. Wanneer je nog via een acceptgiro je facturen betaald moet dit eerst gewijzigd worden naar automatische incasso. Anders kan ik de papieren factuur niet voor je uitzetten.

Je kan dit regelen via 0800-0402 maar ik kan het ook voor je wijzigen. Wil je in dat laatste geval dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer ter verificatie? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen, en overal waar privé achter staat is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators!

Ik hoor graag van je!


@Lon S, ik heb geen reactie meer gezien helaas. Kan ik je hier nog bij helpen of is het inmiddels al geregeld?


Hallo Susan,
het is nog niet geregeld, en ik heb inmiddels de gevraagde gegevens ingevuld.
Vriendelijke groet,
Lon Sips


@Lon S . Bedankt. Ik zie alleen nog geen 06-nummer. Kan je die nog even toevoegen en mij een seintje geven? :wink:


Hi @Lon S, ik heb helaas nog geen 06-nummer ontvangen. Dus mocht ik je hier nog bij kunnen helpen dan ontvang ik die graag!


Reageer