Skip to main content
Antwoord

Pas op met Recommerce: telefoon kwijt

• November 20, 2025
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste, ik stuurde mijn iPhone 13pro op naar Recommerce. Ze boden een lager bedrag waarmee ik niet akkoord ging en ervoor koos de telefoon retour te zenden. Vervolgens hoorde ik niets meer. Toen ik na een paar weken weer contact zocht stuurde ze een trackingcode. Volgens die tracking is het tevergeefs bij mij aangeboden (ik heb daar niet van gemerkt, geen bericht of briefje in de bus) en toen weer retour naar recommerce gestuurd. Ik leg ze dat voor maar blijven maar de trackingcode geven. (alsof er geen mens maar een machine aan de andere kant zit). Steeds geven ze aan dat er contact zal worden opgenomen maar dat gebeurd niet. Ik hoop nog op een oplossing. 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Chris0001. Welkom op de KPN Community! Erg vervelend dat je nu in deze situatie beland bent. Nu heb je geen geld en geen toestel. Daar moet iets aan gedaan worden. 

Je geeft aan dat je al een paar keer contact hebt gehad met Recommerce. Dat is vast via het contactformulier wat je kunt vinden op hun website. Wil je het nog eens proberen via dit e-mailadres: tradein+nl@recommerce.com? Dan kun je wat makkelijker screenshots meesturen waarmee je aangeeft dat het pakket weer retour is gestuurd naar hen. Dan moet het vast duidelijk worden voor hun wat er speelt en gaan ze actie ondernemen. Vergeet ook niet weer de track and trace-code mee te sturen en ook het Trade In nummer. 

Laat maar weten of je op deze manier verder komt. 

9 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hoi ​@Chris0001. Welkom op de KPN Community! Erg vervelend dat je nu in deze situatie beland bent. Nu heb je geen geld en geen toestel. Daar moet iets aan gedaan worden. 

Je geeft aan dat je al een paar keer contact hebt gehad met Recommerce. Dat is vast via het contactformulier wat je kunt vinden op hun website. Wil je het nog eens proberen via dit e-mailadres: tradein+nl@recommerce.com? Dan kun je wat makkelijker screenshots meesturen waarmee je aangeeft dat het pakket weer retour is gestuurd naar hen. Dan moet het vast duidelijk worden voor hun wat er speelt en gaan ze actie ondernemen. Vergeet ook niet weer de track and trace-code mee te sturen en ook het Trade In nummer. 

Laat maar weten of je op deze manier verder komt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 25, 2025

Beste Arjen, ik heb vrijdag een mail naar ze gestuurd, nog geen reactie.. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Chris0001, Arjan is een paar dagen vrij, vandaar dat ik in jouw topic reageer. 

Er kan een aantal werkdagen tussen zitten voordat je een reactie hebt, dat kan kloppen. Ik hoop dat je intussen iets hebt gehoord!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 28, 2025

Hi, helaas heb ik nog helemaal niets gehoord van Recommerce op mijn mailtje. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is zuur ​@Chris0001. Als dat intussen onveranderd is, dan ga ik even kijken of ik meer informatie voor je kan achterhalen.

Vul je dan je profiel in met: Je naam en adresgegevens, jouw e-mailadres, en je Trade In Nummer dat je van Recommerce op hun site gekregen hebt? Je kunt alles kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. En jouw toestel is dus een iPhone 13 Pro, correct? Je zou jouw toestel terugkrijgen omdat je niet akkoord ging met het definitieve bod en sinds dien heb je niks meer gehoord, en ook je toestel niet terugontvangen.

Geef je een seintje zo gauw je je gegevens ingevuld hebt? Eventuele extra informatie of details zijn natuurlijk welkom, hier of in je profiel.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 1, 2025

Hi, ik heb de gegevens ingevuld. Dank en groet. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Dank je! Dan zie ik dat we alleen nog het track and trace nummer missen. Dat is ook wel handig in deze kwestie. Zou je dat nog kunnen aanvullen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 2, 2025

Hi, ik heb de track en trace toegevoegd, groet, 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Yes top. Ik heb dit geëscaleerd richting de contactpersoon die op regelmatige basis met Recommerce overleg heeft. Hopelijk kan ik je snel iets vertellen waar je iets aan hebt :)Â