Skip to main content

Hoi!

Ik ben op reis naar Sri Lanka om familie eindelijk te ontmoeten en maakte een tussenstop in Abu Dhabi.

Ik zorg er altijd voor om mijn roaming uit te zetten... alleen ben ik het nu 1 keer vergeten. 

Appjes stroomden binnen en het kwaad was al gelijk geschiedt; in no-time was ik 49 euro armer door alleen al die berichtjes te ontvangen.

Ik schrok mij kapot en zette gelijk mijn roaming uit.

Is het mogelijk dat ik de 49 euro terug kan krijgen aub? Bij de volgende fout ga ik keihard op de blaren zitten hoor.

 

Is er misschien een medewerker die hier op kan reageren aub?

 

Met vriendelijke groet,

 

Sujeewa

Hallo @Suus85 , hoe spijtig het ook is, het blijft je eigen verantwoordelijkheid, dus KPN gaat dat niet vergoeden.

 


@JanD; werk jij toevallig voor KPN of is dit een mening/ jouw verwachting uiten wat je doet?

Mocht het laatste het geval zijn, voelt dat erg onprettig als je geholpen wil worden en er iemand van de zijlijn een verwachting uit op een beetje betuttelende en bepalende manier. 


Hallo @Suus85 ik ben een mede forumlid, net als jij en ik uit geen verwachting, ik stel een feit vast dat KPN dat soort zaken niet gaat vergoeden als het eigen schuld is.

Je vraagt om een mening binnen een openbaar forum en dan kun je reacties van andere forumleden, zoals ik, verwachten.

Dat je dan teleurgesteld bent in het antwoord kan ik me voorstellen, maar het is helaas niet anders.

Als je graag wilt dat alléén een KPN-medewerk(st)er reageert moet je je vraag ergens anders stellen en niet op een openbaar forum.

 

 


Hi @Suus85! Vervelend dat een reis naar zo'n mooie plek daardoor net wat minder mooi wordt. Wel klopt het antwoord van @JanD inderdaad. We kunnen in dit geval geen bedrag vergoeden. 


Fijn dat JanD zo'n ijverig persoon is die eerst vrijwillig reageert voor jullie, waardoor jullie alleen maar even hoeven te zeggen dat hij gelijk heeft. 

Makkelijk- en veel geld verdienen voor jullie zo.

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Ik pleit er al jaren voor dat roaming binnen de EU niet meer aangezet hoeft te worden om toch gebruik te kunnen maken van mobiel Internet.

Hierdoor kunnen foutjes als deze voorkomen worden immers dan kan men roaming standaard uit laten staan.

Ik hoop dat de telecombranche de koppen toch eens bij elkaar steekt en dit gaat organiseren, het kan een hoop leed voorkomen.

Denk bijvoorbeeld ook aan onverwachte en zeer hoge kosten op ferries en aan vakantiegangers op de Griekse eilanden onder de kust van Turkije en Albanië die verbonden worden met een mast aan de overkant van het water.


Ik heb een aantal dingen aangepast. Het is iedereen toegestaan ontevreden te zijn. Maar afreageren helpt niemand. 

Als je verdere vragen hebt mag dat altijd. Maar wel wil ik daarbij iedereen vragen aan de forumregels te houden.