Skip to main content
Vraag

Per ongeluk 2 bundels aangeschaft, kan er een geannuleerd worden?

• July 5, 2026
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

​Beste KPN medewerkers,

​Ik ben momenteel in Canada en wilde via de MijnKPN-app een buitenlandbundel aanschaffen. Omdat ik na de eerste poging geen bevestiging kreeg en de bundel niet direct zichtbaar was in de app, dacht ik dat er iets misging.

​Helaas zie ik nu dat er twee verschillende bundels tegelijk zijn geactiveerd: de VS/Canada bundel van 15 GB én die van 25 GB (in totaal staat er nu 40 GB open). Dit was uiteraard niet de bedoeling.

​Omdat ik in het buitenland zit, wil ik liever niet telefonisch contact opnemen vanwege de kosten. Ook heb ik geen social media, dus de chat via Facebook/X is voor mij geen optie.

​Zou een moderator hiernaar kunnen kijken en één van de twee bundels kunnen annuleren/crediteren? Alvast heel erg bedankt!

5 reacties

• Helper
  • July 5, 2026

U hebt toch bedenktijd?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2026

Hallo ​@LynnO ,

Je kunt nu nog niets doen. 

Maar na afloop van de geldigheidsduur van de twee bundels, kun je de klantenservice vragen om restitutie van een bundel. De voorwaarde is dan wel dat die tweede bundel totaal onaangeroerd is gebleven. 

Maak na die 30 dagen online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 5, 2026

Hallo ​@LynnO dat gebeurt wel vaker.

Geactiveerde bundels kunnen niet direct verwijderd worden, ook niet door KPN medewerkers. Die bundels blijven 31 dagen geldig.

Achteraf is voor de KPN klantenservice zichtbaar welke bundels wel en niet gebruikt zijn. Als er bundels niet gebruikt zijn, dan kunnen ze achteraf vergoed worden zo gauw ze op je factuur staan en ongebruikt verlopen zijn. Je kunt daarvoor een belafspraak maken (rechtsonder op die pagina). 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2026

U hebt toch bedenktijd?

Wellicht, maar ik zie geen optie om 1 van de bundels terug te trekken.. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 5, 2026

U hebt toch bedenktijd?

Wellicht, maar ik zie geen optie om 1 van de bundels terug te trekken.. 

Die optie is er niet. Je kan alleen achteraf vragen om restitutie als de bundel totaal ongebruikt verlopen is.