Skip to main content

Goedemorgen,

Ik wilde gisteren een bundel aanmaken voor bellen en gebeld worden buiten de EU. Ik heb dit per ongeluk 2x gedaan,  omdat de eerste bevestiging op zich liet wachten.  Toen kwamen er ineens twee bevestigingssmsjes binnen.

100 minuten/sms'jes etc. per maand is voldoende.  Ik zou dus de tweede bundel willen annuleren, zodat er eenmalig €9,95 afgeschreven wordt,  zoals bedoeld. 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Meredith Bien 

Hoi @Mere24101979! Welkom hier en bedankt voor je vraag:smile:. In verband met de drukte reageren we later dan je van ons gewend bent. Is het inmiddels opgelost of kan ik nog iets voor je betekenen? 
Als ik nog iets kan betekenen, heb ik je gegevens nodig. Je kunt je postcode, huisnummer en klantnummer toevoegen aan je profiel. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt? 
Hoor graag van je!


Hallo Lisa, Ik  heb precies het zelfde gedaan, en was verteld dat het niet meer goed te krijgen  was, geen krediet mogelijk voor volgende maand en het kon niet afgeschreven voor afgelopen maand. Is er meer informatie  over dit onderwerp?

 

dank je well,

ME Russo


Hoi @merusso! Als het een keer voorkomt dat per ongelijk gelijktijdig twee bundels geactiveerd worden, dan willen we dit wel vergoeden. Dit doen we dan achteraf en mits de bundel niet gebruikt wordt/is natuurlijk. Begrijp ik goed dat je de bundel vorige maand geactiveerd hebt? In dat geval kan ik meteen even meekijken en de vergoeding in orde maken voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

 


Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Op mijn rekening zie je dat ik heb op de zelfde dag 2x een buitenlandse bundel aangevraagd

Eenmalig

Voordeellanden buiten EU bundel 100 21.06.21 9,99

Voordeellanden buiten EU bundel 100 21.06.21 9,99

total 19,98

Dank je wel voor je aandacht.

Maria


@merusso Dankjewel, is geregeld! Je kunt het bedrag verwachten op de eerstvolgende factuur:blush:


Super, heel erg bedankt, dit maakt mijn reis  plezierig!

Maria