Ik heb per ongeluk een buitenlandbundel teveel gekocht. Nu staat er 2x dezelfde voor het Caribisch gebied. Hoe kan ik er een retour gestort krijgen? Ik ben dus nu in Curacao. Kan niet even naar een KPN winkel. De bot snapt me niet en ik zie nergens een telefoonnummer van de klantenservice.
Ik heb per ongeluk een buitenlandbundel teveel gekocht. Nu staat er 2x dezelfde voor het Caribisch gebied. Hoe kan ik er een retour gestort krijgen? Ik ben dus nu in Curacao. Kan niet even naar een KPN winkel. De bot snapt me niet en ik zie nergens een telefoonnummer van de klantenservice.
+316-12001200 vanuit het buitenland.
Hallo
Als je de tweede bundel helemaal niet gebruikt, kun je na afloop van de geldigheidsperiode van die bundel contact opnemen met de klantenservice. Zij zorgen dan voor restitutie.Â
Je kunt dan dus (na afloop van die periode) contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook of X zijn alternatieven.Â
Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.