Skip to main content

Beste, ik heb in mijn vakantie 2x een voordeelbundel besteld wat niet de bedoeling was..nu heb ik een voordeelbundel extra dat niet is gebruikt. Is het mogelijk dat dit eraf wordt gehaald gezien dat overbodig was.

 

Admin: afgesplitst

Hoi @flo_ , is deze 2e bundel al (ongebruikt) verlopen? Volg dan de aanwijzingen hierboven.

Hoi @Heidi vdT, welkom op ons forum! Ik kan hem helaas niet annuleren maar als hij ongebruikt verlopen is kan ik hem wel vergoeden.
Dit zal een maand zijn nadat je hem aangevraagd hebt. Zou je me tegen die tijd nog even aan willen schieten? Dan maak ik het in orde.
Tegen die tijd heb ik ook je gegevens nodig, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

 


Beste Thomas

 

deze bundel is ongebruikt verlopen en ik heb mijn gegevens aangevuld in de profiel.

 

 


Goedemorgen @flo_, welkom op ons forum! Ik zie dat een van de bundels inderdaad niet verbruikt is, ik heb een vergoeding voor je ingediend. Houd er wel rekening mee dat deze pas op de volgende factuur in mindering gebracht gaat worden.


Hay Thomas dank voor jou terugkoppeling en de service! Ik zie deze dan tegemoet op de volg factuur.