Skip to main content

Hi mijn bejaarde moeder (ik schrijf vanuit haar account) heeft per ongeluk een europa bundel geactiveerd terwijl ze nog duizenden mb's heeft en een buiten europa bundel moest aanzetten (wat ze uiteindelijk ook deed). Ze zit op een boot die langs Griekse en Turkse eilanden vaart.

 

Mag ik aannemen dat als er contact wordt gemaakt met turkse zendmasten de super- voordeel-buiten-europa-bundel gebruikt wordt en wanneer er sprake is van verbinding met Griekse zendmasten, haar gewone abonnement tegoed wordt aangesproken en niet die Europa bundel zolang ze voldoende abonnementstegoed heeft?

 

Zo kan kan ze dan de kosten gerestitueerd krijgen van de ongebruikte EU bundel?

 

Hoi @Anja1946, welkom op ons forum!
De bundel kunnen we vergoeden als deze verlopen is en ongebruikt is. Dat kan telefonisch via 0800-0402 en anders kan ik het ook voor jullie regelen.
Wil je me daarvoor nog even aan de mouw trekken en je profiel invullen als de bundel verlopen is? 

Als ze verbindt met een mast in Turkije komt dit uit de supervoordeellandenbundel inderdaad en in griekenland uit haar normale bundel.
Houd er wel rekening mee dat er wel mogelijk kosten zijn als ze op zee verbindt met de satelliet, dit buiten de bundels valt, op zee en op bijvoorbeeld een veerboot is het dan ook aan te raden roaming uit te zetten.