Skip to main content

Ik heb geprobeerd extra mb’s bij te kopen maar door gebruik van de verkeerde sms code heb ik een internationale bundel aangeschaft a 20€. Die heb ik niet kunnen gebruiken want ik was op dat moment binnen de eu. 
Nu zou ik deze retour gestort kunnen krijgen wanneer deze verlopen is zonder hem gebruikt te hebben. 
Dat is inmiddels het geval, hoe krijg ik nu mijn teveel betaalde geld retour? 
Het gaat om een bundel in de maand augustus. 
klantenservice hulp verzocht🙏🏼

Hallo @Joep1982 , als deze bundel ongebruikt is verlopen, zal een KPN moderator dit wel gaan vergoeden. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en het klantnummer invult en (bij “Persoonlijke opmerkingen”) ter verificatie het 06-nummer plus de laatste 3 cijfers van de IBAN zet. Houd rekening met een reactietijd van een paar dagen, het is druk.

edit: tekst toegevoegd.


@klantenservice gedaan zoals @RBxx aangeeft✅
merci


Hi @Joep1982! Ik heb de vergoeding voor je gedaan. Die zie je op de volgende factuur.

Wat me nog wel opvalt is dat ik de afgelopen maand meer topics zie waarin per ongeluk een bundel is aangeschaft. Toch is dat proces vrij duidelijk

Mijn vraag is waardoor precies per ongeluk de bundel is aangezet. Welke stappen onduidelijk waren. Wil je dat nog laten weten? 


@Bram_  dat is gebeurd omdat ik in de USA een bundel internationaal had aangeschaft. Die sms stond nog in mijn telefoon. Toen ik in NL ook extra mb’s nodig had heb ik de sms code voor internationale bundel opnieuw verzonden. Voor extra mb’s in NL had dat natuurlijk een andere code moeten zijn. Toen ik dat realiseerde was het al te laat. 
bedankt voor de refund.

 


@Joep1982 bedankt ook nog voor de reactie! 🙂