Skip to main content

Mijn zoontje heeft een tijdje geleden in de Watch app, het netwerk verwijderd. Nu probeer ik dit weer te koppelen, maar krijg steeds de melding dat de Watch al in gebruik is. Heb al contact gehad met de service desk, dit heeft niet tot gewenste resultaat geleid. 

Is het mogelijk om in de database de Watch te verwijderen, zodat ik opnieuw het netwerk kan configureren.

 

 

Hallo @Eduard_K, welkom op het forum! Dan lijkt er inderdaad iets te hangen in de systemen. Ben je nog verder gekomen of heb je nog assistentie nodig? Het gaat dus om het mobiele nummer in jouw profiel neem ik aan? 

 

 


Hoi Remco,

Krijg steeds dezelfde melding. Klopt, gaat om het nummer in het profiel.

 

Met vriendelijke groet, 
 

Eduard


@Eduard_K Ik heb hem een setje gegeven, kun je over een paar uurtjes eens kijken of je de watch weer kunt activeren? Voor eventuele meelezers in de toekomst je kan hier meer informatie over vinden in dit artikel op onze kennisbank: 

 

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Apple Watch?

Heb je een geschikte Apple Watch én een mobiel abonnement bij KPN? Dan activeer je Multisim gemakkelijk zelf via de Watch-app op je iPhone:

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren