Skip to main content

Geachte medewerker,

Voor mijn nummer 10gb turkijebundel aangeschaft. Net zoals voor zoon en echtgenote.

Mijn bundel.was niet zichtbaar, maar van zoon en ega wel.

Dacht dat er iets fout was gegaan en daardoor op mijn nummer opnieuw poging gedaan.

Nu blijkt alles wel in de app zichtbaar te zijn en ik 2x de bundel betaald heb.

Screenshots zijn gemaakt, en graag zou ik de 2e aanschaf hersteld willen zien.

 

Mvg, roger 

Ps, via whatsapp bereikbaar.


Hallo @Iech, Een geactiveerde bundel kan je niet annuleren. Ook KPN medewerkers kunnen dat niet. Als een aangeschafte bundel niet gebruikt is nadat deze verlopen is, kunnen de kosten worden vergoedt.

Ik wil je vragen als je terug bent van vakantie om je weer te melden hier of bij de klantenservice op het gratis nummer 0800-0402. Er kan dan direct worden gekeken of de bundel is gebruikt en indien nodig kan de vergoeding worden ingevoerd. .

 


Dank voor de reactie, inmiddels gecrediteerd.

 


Hallo,

 

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Per abuis 2 VS-bundels van 10GB aangeschaft vorige week terwijl ik er maar één wilde hebben. Eén bundel van 10GB voor een deel gebruikt, maar de tweede is ongebruikt en heb ik ook niet nodig.

Zojuist een medewerker gesproken en daar werd mij verteld dat de ongebruikte bundel niet gecrediteerd wordt. Dat vind ik een beetje meten met twee maten, want ik lees hier dat dit dus wel kan.


Hallo,

 

Ik heb een beetje hetzelfde probleem. Per abuis 2 VS-bundels van 10GB aangeschaft vorige week terwijl ik er maar één wilde hebben. Eén bundel van 10GB voor een deel gebruikt, maar de tweede is ongebruikt en heb ik ook niet nodig.

Zojuist een medewerker gesproken en daar werd mij verteld dat de ongebruikte bundel niet gecrediteerd wordt. Dat vind ik een beetje meten met twee maten, want ik lees hier dat dit dus wel kan.

Zorg ervoor dat je forumprofiel is ingevuld, dan komt er binnen een dag of 3 een reactie van een moderator als het goed is kan het namelijk wel gewoon maar ik gok dat de medewerker van de klantenservice dat niet wist.


Forumprofiel heb ik zojuist aangevuld.


Je bent inmiddels al wel weer terug in Nederland? @Falcon75? Als je weer terug bent in Nederland en we zien dat er totaal geen gebruik is gemaakt van de dubbele bundel dan zal de per abuis dubbel aangeschafte bundel worden gecrediteerd. 


Beste Jeroen_dB,

 

Inmiddels heb ik een nieuwe factuur ontvangen en de ongebruikte bundel is hierop nog niet gecrediteerd.

Wanneer wordt deze gecrediteerd? 


DE kosten voor de extra bundel zullen alsnog volgens afspraak worden gecrediteerd. Binnen 14 dagen zal het aanschafbedrag worden teruggestort. 


Reageer