Skip to main content

Goedenavond,

 

Graag zou ik meer duidelijkheid willen hebben over het vrijgeven van mijn nummer: ********** ,welke momenteel vastgehouden wordt door Lebara. Van hun heb ik een mail ontvangen dat dit per 26 november gaat gebeuren.

Wilt u mij een bevestiging daarvan sturen zodat ik er van op aan kan dat de overzetting probleemloos verloopt. 

 

Mvgr, Bart van Dalsen

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt, telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

Bellen is in dit geval sneller. 0800-0402


Hallo @Kpnforumgebruiker 
Denk aan je privacy, dit is een openbaar forum en iedereen kan jouw 06-nummer zien.
Verwijder het via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan 'Bewerk'. Dit kan tot 1 uur na plaatsing.

Zet het in je forum profiel, de velden met (Privé) zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.
 

RBxx: voor de zekerheid heb ik de moderators ook gevraagd om het nummer te verwijderen.


Goedenavond @Kpnforumgebruiker,  per 25 november 2021 loopt jouw contract af bij KPN mobiel. De eerstvolgende dag is de 26ste en per die datum zal Lebara ook het nummer overnemen. Als de KPN de simkaart die dag niet meer werkt, kun je vanaf dat moment de nieuwe simkaart van Lebara gaan gebruiken.