Skip to main content

Op 17 Juli 2022 heb ik een mobiel abonnement MET nummerbehoud afgesloten. Per e-mail kreeg ik een bevestiging dat mijn simkaart succesvol was geactiveerd en het abonnement ingaat zodra mijn nummer is overgezet. Inmiddels zijn we een paar dagen verder en is het nummer nog steeds niet overgezet en kan ik dus nog steeds geen gebruik maken van mijn abonnement. 

Kortom: Wanneer wordt mijn nummer overgezet en kan ik dus gebruik gaan maken van mijn abonnement?? 

Beste @F95,

Wst vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je eigen 06-nummer, dit is niet fijn. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN + 06-nummer waar het overgaat? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze kijken wat er aan de hand is. Vanaf 9:00 uur kun je ook bellen met 0800-0402, op het forum kan het 1 à 2 dagen duren dat jou bericht aan bod komt. 


Hallo @F95 

 

Je moet dan toch nog kunnen bellen via je vorige provider.

Tenzij je prepaid hebt of je bij het bestellen hebt gekozen voor Over 3 werkdagen (versneld) heb je altijd minimaal 1 maand opzegtermijn bij je oude provider.

Als het laatste het geval is zal je dus moeten kijken tot wanneer je abonnement precies loopt bij je oude provider, daarna wordt het nummer pas overgezet en gaat je nieuwe abonnement in.

 


Hi @F95,

Ik sluit mij aan bij zowel @Dennis Schreve als @GeSp; als je een abonnement hebt en daardoor een maand opzegtermijn, zal je nummer op z'n vroegst op 17-08 door ons overgenomen kunnen worden. Als je voor een versnelde levering hebt gekozen of je komt vanaf Prepaid, dan zou het echter nu wel zo'n beetje klaar moeten zijn met het activeren van je nummer op ons netwerk.

Zou je in het laatste geval nog de instructies van Dennis op willen volgen en laten weten als je de gegevens in hebt gevuld? Dan kan ik met je meekijken!