Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik probeer al een week met jullie contact op te nemen via de chat. Aangezien er geen mailcontact mogelijk is en ik momenteel telefonisch geblokkeerd ben.

 

De reden voor het contact is dat ik graag de blokkade zou willen opheffen en graag hier een oplossing voor zou willen vinden. Maar in de chat staat er dat er nooit een medewerker beschikbaar is. Is er geen mail waar ik contact zou kunnen opnemen om dit op te lossen?

En nee, geen andere beschikbare telefoon dus ik kan onmogelijk bellen. 

 

Met vriendelijke groeten,

Selma

Hallo @Selma.S , KPN is ook bereikbaar via Facebook en Twitter, of gewoon de lokale KPN-winkel.

 


Hi @Selma.S, wat jammer dat je geblokkeerd bent er het niet lukt om hier uit te komen 🙁

Hoe is de situatie precies? Heb je 1 factuur niet betaald waardoor het mis is gegaan of is er sprake van meerdere gemiste facturen? Als het 1 factuur betreft, kan ik je hier zelf verder mee helpen. Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat én de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. 

Mocht er echter sprake zijn van meerdere facturen en eventueel misgelopen betaalregelingen, dan kan dit enkel telefonisch op worden gelost. Je zult dan een manier moeten vinden om te bellen met 0800 0402 en dan vragen naar de afdeling ‘Collections’. Dit is de enige afdeling binnen KPN die je hier verder mee kan helpen en ze zijn enkel telefonisch bereikbaar. Het bellen naar de klantenservice is volledig gratis, hopelijk lukt het je om met iemand anders zijn/haar telefoon te bellen!


Ik probeer ook al een paar dagen de chat maar krijg steeds de melding "geen medewerker beschikbaar" hoe is dat mogelijk? zijn ze allemaal.ontslagen of op vakantie? Slechte service van KPN. Chatten is voor mij de eenvoudigste manier van communiseren omdat ik dat makkelijker tussendoor kan doen. Wanneer is het weer mogelijk ?


Beste Selma, ja dit probleem van niemand meer kunnen bereiken bij KPN als je nummer om wat voor reden dan ook niet bruikbaar is, was voor mij de reden om ze te verlaten. Ze hebben (zo te lezen nog steeds niet dus) door , dat alles via je account moet en dat werkt dus niet meer als je je nummer niet kunt gebruiken. Wat n slechte zaak, en dat geldt dus ook voor het geval je andere problemen hebt, dan hun standaardprobleempjes. je kunt de beste hulp krijgen als je een nieuw abo wilt afsluiten, daarna krijg je klantenservice aan de lijn, die niets oplost, maar je van kastje naar de muur stuurt Sterkte


Onzin! Je kunt bellen, Faceboken, bellen en via dit forum.  Heel Nederland kampt met problemen wbt de krapte op de arbeidsmarkt.  Zelfs spoedeisende hulp ligt onder druk. Beetje naïef om te denken dat dit bij kpn geen probleem zou zijn.