Skip to main content

Ik heb ook hetzelfde probleem, dan zie ik volgend melding:

Schakel mobiele data uit om alleen wifi te gebruiken voor verkeerdate, Zola's voor e-mail, websurfen en pushberichten.

In afwachting van je reactie ?

Mvg, Hoo hoo 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Hoi @Hoo hoo, welkom op het forum!
Ook ik heb deze melding nog niet eerder gezien.
Heb je de stappen die mijn collega noemde ook al doorlopen?
(ook wil soms het herstarten van je toestel al helpen)

Huh, dat heb ik nog nooit eerder gezien. Welkom, Sannie, we gaan eens kijken wat hier aan de hand is. Laat ik vooropstellen dat je van ons uit gebruik kunt maken daarvan. Ik zie hier geen rare dingen in je netwerkinstellingen die dit zouden kunnen blokkeren.

Ik ga er vanuit dat je eerst via Instellingen - Mobiele netwerk - Persoonlijke hotspot de optie hebt aangezet en een wachtwoord hebt ingevuld bij Wifi-toegang? En dat je dan vervolgens onder Mobiel datanetwerk de optie om te configureren ziet. Waarbij je dan deze foutmelding krijgt.

Je kunt, via Instellingen - Mobiele netwerk - Mobiel datanetwerk voor verschillende dingen de APN instellen. Als je naar beneden scrollt kun je dat ook voor de Persoonlijke hotspot. Wat staat daar nu?

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Sorry voor mijn te late reactie. Ik heb alle instructies gevolgd. Bij het oppennen (laden) van mijn persoonlijke hotspot, krijg ik volgende (fout) melding te zien: Configureer persoonlijke hotspot. Ik kan dus mijn persoonlijke hotspot niet aan zetten (oppennen).


Kun je eens een screenshot maken en hier uploaden van deze melding? 


Bedankt Thomas! Door bij instellingen ‘mobiel netwerk’ > ‘mobieldatanetwerk’ te kiezen voor ‘stel opnieuw in’, werkte het weer! Vreemd dat er naar jullie werd verwezen, voorheen nooit problemen mee gehad. Bedankt! Jari


Bedankt voor je terugkoppeling Jari! Fijn dat je het weer werkend hebt gekregen!