Skip to main content
Beantwoord

Pincode kwijt

• July 18, 2021
  • 2 reacties
  • 276 keer bekeken

Joke5553
Nieuwkomer

Ben pincode kwijt 

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedenavond @Joke5553! Wat vervelend dat je deze kwijt bent! Dit gaat om de pincode van jouw simkaart of je toestel? 

Voor het gemak ga ik er vanuit dat het om de pincode van je simkaart gaat en dat jouw toestel nu om een pukcode vraagt. Als je 3 keer een onjuiste pincode hebt ingetoetst, wordt je toestel geblokkeerd. Je hebt dan een pukcode nodig om je toestel te ontgrendelen. Je kunt de pukcode opvragen via MijnKPN of via een formulier: pukcode opvragen

Kom jij verder met deze informatie? Laat je weten of het gelukt is om de pukcode op te vragen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • July 18, 2021

Goedenavond @Joke5553! Wat vervelend dat je deze kwijt bent! Dit gaat om de pincode van jouw simkaart of je toestel? 

Voor het gemak ga ik er vanuit dat het om de pincode van je simkaart gaat en dat jouw toestel nu om een pukcode vraagt. Als je 3 keer een onjuiste pincode hebt ingetoetst, wordt je toestel geblokkeerd. Je hebt dan een pukcode nodig om je toestel te ontgrendelen. Je kunt de pukcode opvragen via MijnKPN of via een formulier: pukcode opvragen

Kom jij verder met deze informatie? Laat je weten of het gelukt is om de pukcode op te vragen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het gelukt is met jouw pincode!Anders hoor ik het graag!