Skip to main content

Gisteren was mijn simkaart vergrendeld. Ik heb de pukcode opgevraagd en die gebruikt, Probleem opgelost. Nu ging vandaag mijn telefoon leeg en uit. Bij het weer aanzetten werd gevraagd om de code om de simkaart te ontgrendelen. Code gebruikt FOUT. Drie keer geprobeerd en nu moet ik dus weer de pukcode intoetsen. Die heb ik van de simkaart gehaald, Toets hem in, verander de ontgrendelcode van de simkaart, maar ik krijg steeds de melding dat ik de pukcode moet intoetsen, ik heb nu nog 7 keer dat ik dat kan doen. Ik kan overigens niet inloggen op mijnkpn, vanwege de tweestapsverificatie

 

Hoi @Anita Plekenpol 

Welkom op het forum van KPN.

Een hele vervelend situatie, waardoor je momenteel geen gebruik kunt maken van je mobiele aansluiting.

Ik adviseer je in deze ook, om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Daar kan een KPN medewerker ter plekke het probleem voor je oplossen, en eventueel als dat nodig mocht zijn gelijk een nieuw simkaart geven.

Het kan zijn, dat er een defect is opgetreden op de simkaart zelf, waardoor je nu niet verder komt.
Neem wel een geldige legitimatiebewijs mee, daar wordt om gevraagd ter verificatie.

Dus even langs de KPN Winkel gaan, en je loopt weer bellend de winkel uit.


Dank je voor je antwoord, het probleem is inmiddels opgelost. De pukcode die ik nodig had is een andere dan degene die op mijn simkaart staat. Dat was het probleem


Hoi Anita,

Super fijn om te horen, dat het probleem omtrent de pukcode is opgelost.
Je had per ongeluk de verkeerde code gebruikt, en dat kan iedereen overkomen.