Skip to main content
Beantwoord

Pixel 7 pro bestellen met Poolse ID-kaart

• October 9, 2022
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo. Ik heb een huis in een hypotheek in Coevorden en internet van uw bedrijf en ik zou graag pixel 7 pro willen kiezen in het abonnement, maar ik kom uit Polen en ik heb alleen een Poolse ID-kaart en rijbewijs. bij een concurrent weigerden ze een contract. sorry ik gebruik vertalen...

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @LucasMat, wat leuk om te lezen dat je een KPN abonnement overweegt. Wij accepteren zeer zeker wel een Pools paspoort of ID-kaart. Daarbij moet je dan wel een BRP verblijfsdocument kunnen overhandigen. Dit document kun je via jouw Gemeente opvragen. 

Zonder Nederlands identiteitsdocument kun je ook alleen in de KPN winkel een abonnement afsluiten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• October 9, 2022

Hallo @LucasMat als je de telefoon gewoon koopt, dus niet op afbetaling, moet dat gewoon lukken,

zie onderstaand vertaling via Google translate:

Cześć @LucasMat jeśli kupujesz telefon, więc nie na raty, powinien po prostu działać,zobacz tłumaczenie poniżej przez Google Translate:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 11, 2022

Hallo @LucasMat, wat leuk om te lezen dat je een KPN abonnement overweegt. Wij accepteren zeer zeker wel een Pools paspoort of ID-kaart. Daarbij moet je dan wel een BRP verblijfsdocument kunnen overhandigen. Dit document kun je via jouw Gemeente opvragen. 

Zonder Nederlands identiteitsdocument kun je ook alleen in de KPN winkel een abonnement afsluiten.Â