Skip to main content

Hey ongeveer 2 a 3 weken geleden had ik per ongeluk een aankoop gedaan bij clash of clans.

Ik had toen contact opgenomen met Supercell (makers van spel) en toen geregeld dat ik mijn geld terugkreeg.

Ik zag enkele dagen later op me Google play account dat ze inderdaad het bedrag netjes hebben terug betaald.

Maar ondertussen is het bedrag verrekend met de factuur en heb ik mijn geld nog steeds niet terug gekregen via KPN.

PS: Vind het echt super triest en amateuristisch dat ik gewoon op een forum mijn geld moet terug vragen, alleen om dit al zou ik overwegen om over te stappen van provider.

Hoi @Jones010

Bedankt voor je bericht op het KPN Forum. Wanneer Google Play een aankoop annuleert en de betaling terugstort, wordt dat op je volgende of daaropvolgende KPN factuur als creditering verrekend. Dit zal dus niet altijd binnen 2 of 3 weken zijn. Via het Forum kan ik het helaas niet voor je bespoedigen en zal ik je echt moeten vragen om dat even af te wachten.

Heb je twee facturen na de restitutiedatum nog geen creditering op je factuur, dan ga ik graag met je op zoek naar waar het misgaat. Mocht het zover komen, kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? 


Reageer