Skip to main content

Hallo,

Ik heb een internet bundel buiten EU besteld. Eerst in Singapore, geen enkel probleem. Nu door gereisd naar Bangkok. Internet werkt niet. Wel signaal 4G en roaming aan. Telefoon opnieuw gestart, handmatig provider gezocht. Werkt nog niet. Ik heb tevens een 2e simkaart van het werk op de telefoon. Op dit nummer werkt internet wel, instelingen exact hetzelfde. Ik wil echter mijn eigen nummer (e-Sim) met gekocht eu bundel gebruiken. Wat kan ik nog meer proberen? Zeker vreemd, daar het probleem in Singapore er nog niet was en het netwerk van het werk op dezelfde telefoon het wel gewoon doet. 

Hoi @BramBorrr, welkom bij ons op het forum. Dat is een mooie reis zeg! Singapore (Supervoordeelland buiten de EU) en Thailand (Voordeelland buiten de EU) maken gebruik van verschillende buitenlandbundels, maar ook zonder een bundel moet je met een lokaal netwerk kunnen verbinden en er gebruik van kunnen maken. Zonder bundel lopen de kosten wel snel op en als de limiet van € 60.50 is bereikt wordt het internetgebruik zonder bundel geblokkeerd. Het kan zijn dat dat het geval is, dan zal je ook een sms'je hebben gekregen die dat aangeeft. Heb je die gehad? Kan je er meer over vertellen?

Â